Šta je u
teatarsko-estetskom smislu donela novopostavljena predstava „Zoran
Đinđić“ u izvođenju Ateljea 212 u režiji Olivera Frljića?
Odgovor je krajnje jednostavan: Ništa! Ako je tako onda se postavlja
pitanje zašto je ova predstava izazvala toliko bure u javnosti?
U traganju
za odogovorom na ovo pitanje ne treba ići previše daleko. Dovoljno
je doći do jeftinog političkog populizma protkanog patologijom,
dekorisanog sranjem i uriniranjem po sebi samom pa onda videti zašto
je ovaj Frljićev autorski projekat podigao toliko medijske prašine.
Lično, meni ne smeta ovakav tetarasko-politički kalambur kojeg je
sa ovom predstavom načinio Atelje 212. Ne smta mi zato što je sve
to tako daleko od mene. Ja znam i ko sam, i šta sam, i šta mi je
sveto, i šta poštujem, i kakva su mi politička ubeđenja, i šta
volim, i šta ne volim, i koja su moja razočarenja, i koje su moje
obmane i zablude. Sasvim sam svestan puta kojeg sam izabrao. Nisam
demagog, ali nisam ni infantilna osoba koja se da povoditi za
kojekavim do kraja ne napravljenim lilihipom, koji upravo zato što
nije do kraja napravljen ima ogavan ukus. Ko hoće da se maže
fekalijama samo neka izvoli, ja za takvim nečim nemam ni potrebe, a
ni želje. Od volje svakom. Predstavu sam video, na miru bez emosija
je pogledao, ustao, otišao, po dolasku u stan uključio TV i gledao
Sport – klub. Po meni, za predstavu „Zoran Điđnić“ u režiji
Olivere Frljića najbolje pristaje odrednica - Mnogo buke ni oko
čega.
Коментари
Постави коментар